Měření výkonu a kvality v knihovnách

https://ipk.nkp.cz/odborne-cinnosti/mereni-vykonu-a-kvality-v-knihovnach-1

Benchmarking knihoven

https://ipk.nkp.cz/odborne-cinnosti/mereni-vykonu-a-kvality-v-knihovnach-1/Benchmarking.htm

https://www.benchmarkingknihoven.cz/

Průzkumy spokojenosti knihoven

Průzkumy knihovny uskutečňují proto, aby zjistily své slabé a silné stránky. Aby zjistili, jaký názor na ně má okolní svět. A dělají je i proto, že jim to doporučuje Standard pro dobrou knihovnu https://ipk.nkp.cz/legislativa/normy-standardy-doporuceni :

Metodický pokyn Ministerstva kultury k vymezení standardu veřejných knihovnických a informačních služeb poskytovaných knihovnami zřizovanými a/nebo provozovanými obcemi a kraji na území České republiky (2019)

Článek 13. Měření spokojenosti uživatelů knihovny

„Veřejná knihovna musí zjišťovat, jaké jsou potřeby veřejnosti, aby byla schopna poskytovat služby, které je uspokojují. Zjišťování je nutno provádět v pravidelných intervalech, nejlépe každých pět let, protože se potřeby a očekávání mění.“ (Směrnice IFLA: Služby veřejných knihoven, článek 12)

Odkazy k tématu

https://svkhk.cz/Pro-knihovny/Zpravodaj-U-nas/Clanek.aspx?id=20200115

https://ipk.nkp.cz/odborne-cinnosti/mereni-vykonu-a-kvality-v-knihovnach-1

https://wikisofia.cz/wiki/Kvalitativn%C3%AD_a_kvantitativn%C3%AD_v%C3%BDzkumy_na_podporu_slu%C5%BEeb_knihoven,_dolo%C5%BEeno_p%C5%99%C3%ADpadov%C3%BDmi_studiemi

https://www.survio.com/vzor-dotazniku/pruzkum-spokojenosti-uzivatelu-knihovny

https://vyzkumyknihoven.webnode.cz/

 

Vytisknout stránku
Skvělá kniha a lahodné kafíčko jsou u nás samozřejmostí Mapa stránek   English

2012 © Knihovna města Hradce Králové | Webdesign & SEO eStudio.cz